2018. május 15., kedd

A keresztények által elkövetett hibák


Szerintem nagyon jól szemlélteti ez a film a keresztények által elkövetett hibákat, túlkapásokat, mert két szélsőséget mutat, és az egyik sem egyensúlyozott.

„Imák Bobbyért” egy amerikai film, amely igaz történeten alapszik. A magyar szinkronizált verzióját letöltöttem a YouTube-ról, most pedig nem találom. Szerzői jog problémák, biztos. Ha valaki kéri,
írjon ide, és küldöm: lgbthope@vekker.eu

Az eredeti angol nyelvű még fönt van, egyelőre:

https://www.youtube.com/watch?v=pvdxDsRX7hg

Ha közbe leveszik, betiltják, szóljatok, mert én azt is letöltöttem, és küldeni is tudom.

A lényeg az, hogy nehéz ezt a kérdést úgy kezelni, hogy ne sértődjön meg valaki, vagy még komolyabb, ne sérüljön meg. Vagy a fundamentalista hívők azt vallják, hogy „Isten gyűlöli a buzikat” (God hates fags - Westboro Baptist):




vagy a liberálisak mindent elfogadnak, és támogatják a meleg házasságot is:


Azt szeretném megmondani, hogy a blogomnál mindenkit szívesen látok, mindegy, hogy milyen a véleménye, beállítottsága, háttere. Nem mondok ítéletet senkire, mert az nem az én dolgom. Szívesen hallgatom mindenki történetét, tapasztalatát. Természetesen van nekem saját véleményem, amely a többi bejegyzésről kiderül, de az én dolgom az, hogy szeressek, sőt, az ellenségeimet is szeressem.

Maradjatok velünk ti is!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése